......OnePlusYou Quizzes and Widgets OnePlusYou Quizzes and Widgets

si toate lucrurile care raman nespuse...


nu, nu sunt bine.
nu, nu-mi convine.
nu, nu mi-e usor.
nu, nu vreau inca sa-ti spun somn usor.
nu vreau sa zambesc, pentru ca nu stiu cum sa fac asta fara tine.
te iubesc, si mi-e greu sa nu ti-o spun.
te vreau. te vreau atat de mult incat doare.
iubeste-ma, you idiot.
si crede-ma, nu ma arunc cu capul inainte nu pentru ca nu simt dorinta acuta sa o fac clipa de clipa, ci pentru ca ma gandesc la tine. ma gandesc la faptul ca nu vreau sa te ranesc. pentru ca te iubesc prea mult.
si toate melodiile pe care le ascult spun lucrurile pe care eu nu pot sa le spun niciodata. si in interiorul meu urlu 'iubeste-ma. salveaza-ma.'. dar nu pot sa iti spun toate astea. pur si simplu nu pot. pentru ca refuz sa fiu egoista.
imi e frica de singuratate. si singurele momente in care nu imi vine sa plang sunt momentele in care alerg inspre tine, iar tu ma strangi in brate pana cand nu mai am aer. si nici macar atunci, pentru ca stiu ca la un moment dat va trebui sa imi dai drumul.
si poate ca nu iti dai seama mereu, dar chiar ma chinui. si uneori mi-e atat de greu. dar nici forta sa iti spun nu mai am. si nici nu vreau sa iti spun. pentru ca mi-am promis sa am grija singura de mine, si asta fac. si o sa fac asta in continuare. si nu iti cer nimic. doar ca uneori mi-as dori sa ai un pic de grija de mine, chiar daca nu ti-o cer.

i'll be your friend, your lover, and your no. 1 fan. and all i ask for in return is love.
pff.

2 comments:

Anonymous said...

i wish you luck!
these are too sensitive words for a boy of flesh and blood...

Sara T. said...

thanks... i sort of need a bit of luck these days.

Post a Comment

ZeList