......OnePlusYou Quizzes and Widgets OnePlusYou Quizzes and Widgets

vorbe-n vant.


'bai asta. deci e ultima oara cand imi inchizi usa/telefonul/ce-altceva-iti-mai-trece-tie-prin-cap in nas. sa bagi bine la cap treaba asta.'
'draga mea, vorbesti prea mult. ma obosesti.'
'honey, darling, my love, nu e problema ta cat vorbesc eu. asa imi place mie, sa risipesc cuvinte, minute, vieti. imi place sa imi arunc cuvintele in vant precum isi arunca toti copiii baloanele de sapun prin herastrau sau cismigiu cand da in sfarsit caldura dupa o iarna plina de balti si noroi. iar tu si asa nu asculti nici a mia parte din ce spun, therefore nu te priveste.'
'iar te-ai trezit cu fata la cearceaf?'
'te-as intreba si eu ceva istet in return, dar nu vad sensul. pentru ca azi, my lovely asshole, imi sunt autosuficienta. azi nu simt nevoia sa fiu mai buna, nu simt nevoia sa fiu buna deloc. sau draguta, sau amuzanta, sau rea, sau orice altceva. azi sunt eu cu mine, si asta imi ajunge.'

0 comments:

Post a Comment

ZeList