......OnePlusYou Quizzes and Widgets OnePlusYou Quizzes and Widgets

i am my own hero.


'azi te vreau.'
'atunci poti sa ma ai.'

ia-ma de mana si du-ma undeva departe. priveste-ma in ochii mari si creduli si minte-ma cum stii tu mai bine. spune-mi o poveste, dar trebuie sa imi promiti ca va fi o poveste fara sfarsit. povestile cu sfarsit ma deprima, pentru ca toate se termina la fel: cu un zambet frant.

'cum? ce tot vorbesti? in povestea noastra nu e nevoie de zambete frante si lucruri triste.'
'baby, noi nu o sa avem niciodata o poveste. de ce vrei sa strici tot ceea ce e frumos intre noi punand totul intr-o poveste?'

povestile sunt precum cutiile in care arunci lucrurile care te coplesesc. prea firave ca sa poti cuprinde universul in ele, si prea lipsite de aer. lasa ce e intre noi sa zboare. mai bine imi oferi o pasare atunci cand ma vezi plangand. pasarile sunt singurele fiinte care au inteles catusi de putin din modul in care functioneaza universul asta. nu rade, stii ca am dreptate.

'dar puiule, cum ramane cu povestile frumoase, cu povestile de dragoste si cu finalurile fericite?'
'prostii. minciuni. aberatii ale unor adulti care refuza sa se maturizeze si atunci se ascund in cutii si uita sa mai respire. si din lipsa de oxigen, incep sa aiba halucinatii. ca sa stii si tu, asa apar toate minciunile despre dragoste. din cauza unor neica-nimeni dintr-astia care isi rateaza carierele pentru niste cuvinte frumoase si vreo doua-trei clipe de fericire efemera.'
'nu inteleg. cand ai devenit atat de cinica? iubesti si tu la randul tau, cum poti sa arunci cu toate cuvintele astea in vant fara sa tresari macar?'
'cinica am devenit in secunda in care ai incetat sa ma mai cunosti. cat despre tresariri si tremurat, lasa asta. emotiile sunt de prisos cand vorbesti despre dragoste. dragostea trebuie tratata precum un criminal cu sange rece, care nu e in stare sa isi asimileze propriile sentimente. dar nu te teme, baby. te iubesc in continuare, la fel de mult.'

doar pentru ca sunt cinica, nu inseamna ca nu am inima. si vezi tu, asta e pacatul tuturor - cinici sau nu. oricat incearca, oricate stiu, nu pot sa fuga de ceea ce le dicteaza inima...

asa ca spune-mi o poveste, baby. orice poveste vrei tu. minte-ma in noaptea asta, vreau sa cred din nou in nemurire, macar pentru o secunda. iubeste-ma, raneste-ma, fa-ma sa simt.

0 comments:

Post a Comment

ZeList