......OnePlusYou Quizzes and Widgets OnePlusYou Quizzes and Widgets

today i'm ...

... out of order.

ca aparatul de cafea din holul facultatii, atunci cand ai mai mare nevoie de el. ca semnalul ce dispare ca prin minune exact cand te decizi sa trimiti mesajul pe care l-ai tot salvat in drafts pana acum. ca zambetul ce ti se sterge de pe chip exact in momentul in care tot ce vrei sa faci e sa zambesti suav - doar ca sa eviti intrebarile celorlalti. ca pamantul ce iti fuge mereu de sub picioare inspre sfarsitul fiecarui cosmar. ca dragostea, in zilele bune.

azi nu prestez. azi nu zambesc. azi nu ma port frumos. nu pentru ca trebuie, in nici un caz. dar am sa zambesc cel mai sincer zambet pe care il cunosc, daca cineva sau ceva imi va provoca reactia involuntara de a zambi. si am sa rad cu pofta, sau am sa plang amar.

azi sunt la pamant si nu vreau sa ma ridic. azi vreau sa fiu lasata sa rad si sa plang, asa cum simt eu. fara sa ma explic, fara sa ma justific. fara cuvinte cheie si batai pe umar.

today i'm out of order. please try again tomorrow.

0 comments:

Post a Comment

ZeList