......OnePlusYou Quizzes and Widgets OnePlusYou Quizzes and Widgets

in loc de buna dimineata.


'i'm not sweet, my darling, i'm in love. madly, head over heels, breathtakingly in love. si simt un gust de gem de cirese in cerul gurii, cum simti atunci cand te arunci cu capul inainte intr-o romanta de vara cu iz de crema de plaja.'
-

'uite, dimineata asta e ca noi.'
'adica?'
'timida si destul de rece, dar cu o farama de speranta ca mai incolo o sa fie exact cat trebuie de cald. temperatura aia ideala care te face sa vrei sa uiti de tot si sa pici intr-o stare de extaz. my love, imi stai alaturi cat imi savurez cafeaua?'
'only if you share.'
'cu mare drag(oste). stii ce-am realizat? ca sta in firea omului sa ajunga sa invete exact lucrurile de care fuge cu disperare toata viata.'
'si-anume?'
'am urat mereu asteptarea. iar acum o practic cu precizia unui ceas elvetian.'

'o sa dai cu curul de pamant, idioato. a safety net is what you need.'
'i don't need safety nets, bai asta, they keep me from loving. si ce daca o sa ma impiedic pana la urma si o sa pic in bot si o sa incep sa plang mai ceva ca la 5-6 ani cand am aterizat pe niste scari de piatra si mi-am rupt nasul in 2? a durut, dar a trecut. a ma pastra pentru mine, fie si in proportii microscopice, ar insemna ca nu te iubesc indeajuns, my darling. dar nu-ti face griji, i'll clean my own mess daca va fi cazul. now go be happy, you asshole, altfel toate cacaturile astea invizibile pe care le fac nu-si mai au nici un rost, si o sa ma deprim - iar tanti de la farmacie a zis ca nu mai aduc prozac luna asta, si ca ma paste un fel de sevraj daca nu stau cuminte.'
'nu cred ca fericirea mai e de nasul meu.'
'lasa cinismul, ca ala e pentru persoane proaste ca mine care o tot dau in bara si apoi se lamenteaza. uite, am trecut si la ora de vara. si ti-am zis ca se lumineaza afara.'
'cica ploua azi.'
'iar imi calci in picioare idealurile? n-are sa ploua. nu peste camera mea. azi o sa fie frumos, ti-am mai zis - la fel ca sperantele mele.'
'ce-i drept, s-a facut dimineata intre timp. somn usor.'

0 comments:

Post a Comment

ZeList