......OnePlusYou Quizzes and Widgets OnePlusYou Quizzes and Widgets

'cause even wise men fall in love...


... and they fall hard.

simt un gust amar pana in adancul sufletului. si o neliniste idioata. si ma simt proasta. ma simt calcata in picioare. ma simt ca un copil care are un post-it din-ala nenorocit pe care scrie 'hit me!' lipit pe spate si nu afla de ce radea toata lumea de el in curtea scolii nici macar cand ajunge acasa si se dezbraca, pentru ca post-it-ul se dezlipeste de tricou exact inainte sa intre pe usa. ma simt tradata.
'm-ai mintit, tampitule.'
'esti nebuna, ti-am zis ca esti nebuna. delirezi. ti s-au urcat toate povestile de dragoste la cap si ai luat-o razna.'
'boule, tu nu intelegi ca era atat de simplu doar sa imi spui adevarul? oricare ar fi fost ala. zi-mi ca-s proasta. zi-mi ca ti-ai batut joc. zi-mi ca vrei sa ma calci in picioare. zi-mi ca vrei sa ma faci sa sufar. zi-mi ca vrei sa ma vezi cu inima rupta in miliarde de bucatele. doar zi-mi ceva. orice. adevarul. si promit ca am sa zambesc sincer - nu, nu intelegi, chiar am sa zambesc din inima - si am sa ma conformez. am sa accept orice. am sa ma las calcata in picioare, tarata prin noroi, insultata, injurata, scuipata, imbrancita, dezgolita. dar nu mintita. am sa accept orice, if that's what it takes.'
'aberezi. nu vezi ce prostii spui? ce e cu toate cuvintele astea insirate de pomana? ce incerci sa demonstrezi?'
'nu incerc sa demonstrez decat ca... it takes so little to keep me loving you. da, my love, atat de putin iti cer. adevarul. 'cause i don't wanna go to that place where i become comfortably numb. nu vreau sa ma transform iar intr-o papusa de plastic care - oricat incearca - nu poate sa simta nimic. ofera-mi ura. loveste-ma. just let me feel real...'

0 comments:

Post a Comment

ZeList