......OnePlusYou Quizzes and Widgets OnePlusYou Quizzes and Widgets

in the name of love.


ma prostituez pentru iubire. nu, nu pentru ca 'nu stii niciodata de unde se iveste adevarata iubire', ci pentru ca stiu exact ce vreau. ma vand ieftin pentru cateva sarutari fierbinti cu gust de cafea si pentru un set de replici subtile care imi provoaca orgasme multiple asa cum nu o va face sexul niciodata. ma dezbrac fara regrete si zambesc satisfacuta.
do you still call it prostitution if the ecstasy throws you on a pedestal?
imi musc de fiecare data buzele fara sa-mi pese de durere, doar pusa in fata gandului de a ma sti satisfacuta pe un plan care pentru trei sferturi din planeta asta e mort si uitat.

imi aduc aminte ca acum cativa ani citeam o carte care se numea 'cere-mi mai putina dragoste'. dar, my love, stii ca am sa iti cer mereu doar in masura in care prestez. vorbesc mult, si uneori ma emotionez in mod patetic si rosesc precum paru-mi din cap, dar am mostenit spiritul nemtesc. ce-i corect e corect.
dar asta nu inseamna, sa stii, ca am sa ma ascund in spatele scrupulelor. a woman needs what she needs, iar eu iti spun franc - nu ma dau in laturi de la nimic, doar stii asta. asa ca nu te uita la mine cu dispret cand ma gaseste dimineata prin cearsafuri cu miros strain - i need my drug. and my drug is love. si stii tu, baby, cum ma apuca toate nebuniile cand raman pe uscat. stii cum incep sa tremur si sa beau cafea in draci si sa leg tigara dupa tigara pana cand imi taie respiratia vreun iz pal de iubire.
'daca dureaza o noapte, nu e dragoste, bai tampito. ai vazut prea multe filme.'
my darling, you're an idiot - which is probably why i love you. daca dureaza o secunda si ma face sa gem mai ceva ca sasha grey in momentele de glorie, i'll have it. doar pentru ca nu dureaza o intreaga viata, nu inseamna ca nu exista. inseamna doar ca renunt la atasamente inutile. inseamna doar ca pot si stiu ce vreau.

0 comments:

Post a Comment

ZeList